Home » Ruillen en retourneren

Ruillen en retourneren

Wilt u een onbeschadigd of beschadigd product retourneren? Hier vindt u alle informatie die u hierbij nodig hebt. Neem voor het retourneren of ruilen van onze artikelen altijd alvorens even contact met ons op.

Retourneren van onbeschadigde artikelen

Hieronder vindt u onze voorwaarden voor het retourneren van onbeschadigde artikelen:

  • De meeste artikelen die u bij ons heeft gekocht, kunnen tegen bepaalde voorwaarden geretourneerd worden binnen 14  kalenderdagen. De kosten van retourzenden zijn wel voor uw eigen rekening.
  • Retourzendingen zijn risico van de koper. Dit houdt in dat WitWay.nl niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde artikelen. Om dit te voorkomen is het van belang het postagentschap altijd om een track & tracenummer te vragen en deze goed te bewaren.
  • Voor artikelen die op de juiste manier geretourneerd zijn komt de betalingsverplichting te vervallen of wordt het desbetreffende bedrag op uw rekening teruggestort. De verzendkosten blijven echter wel voor uw eigen rekening.

Retourneren van verkeerde of beschadigde artikelen

Ondanks onze grote zorg die wij besteden aan uw bestelling, kan het voorkomen dat er een artikel defect raakt of dat u een verkeerd artikel ontvangt. Wanneer een artikel defect is, verzoeken wij u vriendelijk direct na ontvangst contact met ons op te nemen. De verzendkosten voor het retourneren van beschadigde of verkeerd geleverde artikelen is voor rekening van Het Kookhuis.

Retouradres

U kunt de producten, zorgvuldig verpakt en voorzien van voldoende frankering, retour sturen naar :

Het Kookhuis

Oudestraat 30

9401 EK Assen

Terugbetaling

Zodra wij uw retourzending hebben verwerkt, sturen wij u een e-mail met bevestiging. Bij het retourneren van onbeschadigde artikelen ontvangt u geen vervangend exemplaar. Wij betalen het door u betaalde bedrag terug of uw betalingsverplichting komt te vervallen als u nog niet heeft betaald. Heeft u een verkeerd artikel of een beschadigd artikel ontvangen? Dan sturen wij u per omgaande een vervangend artikel. Wanneer u geen vervangend artikel wenst, betalen wij het door u betaalde bedrag terug en komt uw betalingsplicht te vervallen.

Retour buiten de voorwaarden

Wanneer u een artikel welke buiten de gestelde voorwaarden of zonder factuur of pakbon wordt teruggestuurd, komt uw betalingsverplichting niet te vervallen. Wij kunnen in dat geval ook eventuele toekomstige bestellingen besluiten niet meer in behandeling te nemen. Neem in geval van twijfel contact op met onze klantenservice.

Stond uw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Op werkdagen te bereiken van 9:30 tot 17:00. U kunt ook een e-mail sturen naar info@hetkookhuis.nl